Учнівське самоврядування "Романтик"

Серед безлічі дитячих занять у закладі освіти важливе місце відводиться учнівському самоврядуванню. Роботу учнівського самоврядування можна назвати ефективною. Штаби працюють на належному рівні та допомагають в організації виховної роботи в школі. А учнівський комітет намагається працювати як організаційний орган учнівства в школі.

Діяльність учнівського самоврядування здійснюється за чітко складеними планами засідань учнівського самоврядування та кожного штабу.

Діти,які входять до складу учнівського самоврядування, набули вже деякого досвіду в плануванні.

Структура самоврядування в нашій школі мало чим відрізняється від інших. Це Голова шкільного самоврядування, заступник, та члени шкільної республіки, тобто штаби.

У школі працюють 7 штабів: «Лідер», «Навчання і дисципліни», «Дозвілля», «Милосердя», « Живи, книго!», « Здоров’я і спорту» та "Редколегія".

Самоврядування в школі виконує функції:

1 . Забезпечення порядку в школі, організовує чергування у школі;

2. Контроль за відвідуванням школи учнями;

3. Проведення загальношкільних лінійок, зборів, виставок, круглих столів;

4. Організація дозвілля, творчих свят, змагань;

5. Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог;

6. Організація роботи з благоустрою території школи;

7. Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік;

8. Участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання учнівських колективів.

Мета - виховання самодостатньої особистості, здатної відповідати за свої рішення та вчинки.

Принцип- «самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо».

Що нас об'єднує - прагнення зробити життя змістовним, радісним, цікавим, бажання діяти разом.

Що для нас найдорожче - свобода думки, особистість.

Про кого турбуємося - про менших і слабших за нас, одне про одного та про тих, хто в біді.

Що нам допомагає жити - гра, фантазія, вигадка, те, що ми вирішуємо і робимо самі.

Ми співпрацюємо - з усіма, кому зрозумілі і не байдужі наші інтереси, справи, хто готовий нам допомогти.

Ми самі вирішуємо - які справи, свята нам проводити.

У цьому навчальному році членами самоврядування нашої школи було проведено багато змагань, квкстів, конкурсів, свят. Традиційно у вересні ми проводимо конкурс «Квітковий Вернісаж». Вчителі, учні нашої школи на чолі із радою учнівського самоврядування не залишаються байдужими і беруть активну участь у виборі найкращої композиції.

Учні нашої школи взяли активну участь у акції "Допоможимо друзям нашим меншим...". На деревах поблизу школи з'явилися годівнички. Учнівське самоврядування провело прибирання території школи.

У жовтні було проведенні урочистості з нагоди Дня вчителя, провели святковий концерт до Дня захисника та захисниць України.

Був проголошений конкурс малюнків «Найкраща осінь».

Провели акцію « Запали свічку» «Колосок пам'яті» в день пам'яті жертв Голодомору та політичних репресій.

День СНІДу нагадав нам про проблеми, які існують у світі, та як потрібно до цього ставитися.

1 грудня усі учні нашої школи приєдналися до акції «Скажемо сніду -НІ!».. Педагогом-організатором та класними керівниками були проведені бесіди на тему "СНІД- чума XXI століття".

У нашій школі проводиться безліч конкурсів малюнків на різні тематики.

Переможці були нагороджені грамотами.Такі заходи підвищують самооцінку дітей та виховують справжніх лідерів.

Кожного місяця ми проводимо рейди по школі з перевірки стану класів, робочих зошитів та щоденників. Шкільне майно поважає більша частина учнів. А прикладом для них виступаємо ми - шкільне самоврядування.

Редколегія і педагог-організатор кожного місяця випускають шкільну газету «Романтик». Таким чином наші учні за цей час прийняли участь у багатьох конкурсах та акціях. Це організовує і дисциплінує учнів, та відволікає від непотрібних думок.

Те, що ми зібрались разом - це тільки початок, те, що ми продовжуємо залишатися разом - це вже досягнення, те, що ми працюємо разом - це справжній успіх.

А роботу нашого самоврядування прошу визнати задовільною.

Робота учнівського самоврядування направлена так ,щоб від рівня, коли рішення приймається з ініціативи дорослих разом із дітьми до того рівня коли рішення ,що приймаються з ініціативи дітей під керівництвом дорослих.

Коли ініціатива належить дітям ,вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих.

Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись,а допомогти їм -наше завдання , завдання всього педагогічного колективу.

Головними вимогами для успішного розвитку учнівського самоврядування мають бути:

- зацікавленість у його розвитку адміністрації, педагогічного колективу та більшості учнів;

- чіткий розподіл обов'язків по керівництву органами учнівського самоврядування;

- оптимальна структура учнівського самоврядування з урахуванням специфіки закладу ;

- чітка система роботи органів учнівського самоврядування в масштабі закладу (єдина документація, вимоги, дні засідань);

- організація системи змагань через органи учнівського самоврядування;

- гласність у його роботі (стенди підсумків змагань, стінгазети, бюлетені тощо);

- нагородження, заохочення переможців через систему роботи учнівського самоврядування.

Дієвість роботи учнівського самоврядування тільки тоді буде результативною, коли базуватиметься на таких провідних принципах:

• тактовне, дохідливе роз'яснення учням їх посильної участі в управлінні навчально-виховним процесом;

• залучення учнів до роботи в органах учнівського самоврядування, штабах, комісіях, постійних та тимчасових формуваннях;

• педагогічне керівництво колективною творчою діяльністю дітей та їх самоврядуванням;

• широке використання в практичній роботі педагогіки співробітництва; розширення гласності в роботі органів учнівського самоврядування;

• організація індивідуального та групового змагання, підведення підсумків та нагородження переможців.

/Files/images/20151204_085742.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0